måndag 6 april 2009

nu har man varit på medicin och tagit nya prover och sen så fick vi åka till esplanaden för det var min läkare där som har skrivit ut medicinen så försökte få reda på om ja ska fortsätta med den eller lägga av med tanke på reaktionen men fick bara träffa en sjuksyster och hon kunde ju inte tala om vad jag skulle göra och boka tid det kunde hon inte göra förens i morgon för min läkare inte hade några mera tider idag så jag fick återkomma i morgon.
men hur ska jag göra med medicinen, frågade jag då, men hon kunde inte svara på det med tanke på att hon inte var någon läkare, så mycket svar man fick där, när jag kom ut så ringde jag till sjukvårdsupplysningen för att höra med dom, och hon nästan idiot förklarade dom på vårdc. så blev jag sämre så skulle jag ringa i Em till jouren så jag fick komma dit eller om jag blev sämmre under kvällen skulle jag åka till akuten...
men fortfarande så har jag inte något svar hur jag ska göra med medicinen om jag ska fortsätta eller sluta... men tar inte någon mera idag med tanke på att andreas jobbar inatt så behöver jag åka in så har jag inte någon barnvakt med så kort varsel så då låter jag hellre bli medicin... får ringa i morgon om det är så att det fortsätter men det kliar i hela kroppen så får se fortsätter det såhär så ringer till jag jouren sen...

Inga kommentarer: