onsdag 15 april 2009

Nu har man kommit tillbaka till stan efter en lång helg i Norrköping. var skönt att komma bort lite och tänka på lite annat...

vi kom ju tilbaka i måndags Em och då blev det att ta det lugnt och mysa
sen i går så fick jag sov morgon ÄNDA TILL KLOCKAN 10!!!! så länge har jag nog aldrig sovit på detta år... sen gjorde vi i ordning oss och åkte ner till stan och var på banken, och sen gick vi till Västerport en sväng och kollade lite andreas köpte en jogging dress till albin, SÅ SNYGG!! och sen var på vi dressman och andreas hittade ett par byxor sen bar det av till skokällan och netto. på skokällan skulle vi ha skor till albin och mig men hittade inget som passade varken mig eller albin...
på netto handlade jag lite till scrappingen och sen lite annat...

när vi kom hem så gjorde jag Pizza blev super gott!!!! sen busade vi lite och albin badade så härligt tycker han... och sen var det dags för sängen för albin och andreas och ja kollade lite på TV sen var det sängen som gällde.

så i morse vaknade jag kvart i sju och kunde inte somna om jag drömmde om biopsin som är i morgon så jag knallade in i duschen och tog en välbehövlig dusch var skönt att duscha av sig drömmen.... albin vaknade vid halv 8 i morse och har varit vaken 1 gång inatt som jag vet i alla fall hehe =) nehe nu ska vi äta lite frukost här men ha det bra allihopa!!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Hoppas det går bra för dig i morgon :) Ska tänka på dig. :) Kramar.