måndag 20 april 2009

Idag har varit en sova dag för min del.... har sovit halva dagen började med sov morgon som vanligt sen biopsin... är så trött... men sen upp och åt frukost och sen laddade jag tvättmaskinen så det bara var och starta den när vi kommer hem, åkte till Janne Banan och köpte babytalker till albin och sen fick han oxå en kryptunnel som han älskar, Babytalken har vi lånat av malin så länge för att testa men nu har vi köpt oss en egen en philips är suverän alltså!!!

och en tunneln har malin som albin provade när han var där borta en hel dag (när jag gjorde biopsin) så vi köpte en sådan idag hela 79kr kostade den hehe så det var ju inte farligt tyckte jag... fanns en som var lite längre men den hade inte gått in i rummet hehe så det var tur jag tog denna

sen var det hem starta maskinen andra för dagen och sen kröp jag ner i soffan och somnade...

så nu har jag lagt albin och kollar på sjukhuset. så ska jag kolla färdigt på det

ha de bra!!!!

Inga kommentarer: