söndag 5 april 2009

Nu är albin och jag hemma igen, vi har varit i Norrköping, jag var tvungen att komma ifrån allt ett tag, så albin och jag åkte upp igår och vi hämtade pappa och åkte till maxi och vi gick in på Cubus, hittade en jätte fin body och en munk tröja till albin =)) så snygg han är i dom alltså =)) sen gick vi in på maxi och handlade lite och kollade på skor åt albin men hittade inte några....
sen åkte vi till rejmes och träffade Gert och Robert häftigt var det... diggar Robert alltså han är så jäkla cool, ja och Gert oxå!!....

sen efter det så åkte vi och tvättade bilen så fin blev den =)) sen åkte vi till babyproffsen...
efter det så gav vi oss av till min faster och hon hade vår städat i förrådet så jag fick massor av tyger och dom var såååå fina =)) och sen fick vi även ett soffbord så nu ska vi slänga ut det här jäkla bordet vi har nu.... och så grillade vi och det var så gott, det blev kött, hemgjord klyftpotatis och bea sås =)) mums!! albin diggade potatisen kan jag säga hehe =))

idag så fixade vi iordning i bilen och åkte till faster och lastade in allt vi hade fått och sen vidare till lkpg till Biltema och hande lite cykel prylar till andreas... ja han var iväg i helgen så därför var han inte med....
sen käkade vi goda mackor på fiket där och sen så åkte albin och jag hemåt, men det var extra jobbigt idag att åka... super jobbigt om jag ska vara riktigt ärlig...

men nu är vi hemma ialla fall och nu har jag en låne dator för min är på genomgång hoppas man kan få tillbaka bilderna... men man hoppas ju inte på för mycket... men klart man hoppas...


nehe nu ska jag krypa isäng... är inte super pigg kan man säga..har fått utslag på halsen och i knävecken av medicinen så man är itne super idag... men det går väl över får man hoppas... har inte läkarn hört av sig tills på tisdag så ska jag ringa...

nej nu blir det sängen ha de bra nu!!! KRAM!!

Inga kommentarer: