måndag 6 april 2009

ringde till sjukvårdsupplysningen här förut för att få komma till jouren så jag skulle få veta om jag skulle fortsätta med medicin, och medans jag väntade på att dom skulle ringa så ringer läkaren från medicin så jag kunde ju prata med honom och han sa att jag skulle sluta med medicin med en gång.... med tanke på nässelutslagen och all klåda...
så skönt att man kunde få ett svar med en gång...

men han ringde för att höra med mig om jag var och tog proverna idag och jag hade ju varit duktig och gjort det så vi får se vad dom säger...
sen så ska jag göra en biopsi inom den närmaste veckan... troligtvis inom en vecka.. men tror ju att det blir i början på nästa vecka med tanke på att det är stor helg i helgen och det är måndag idag och det var beställt idag så skulle dom skicka en kallelse så vi får se men jag ska be om att få bli sövd i alla fall för mig sticker dom inte in den där nålen i när jag är vaken så sova ska jag göra annars får det vara.....

och sen hade provsvaren kommit oxå och jag läckte äggvita (protein) men inte så mycket som dom trodde, och sen var sänkan på 64 och ska ligga under 20, och crp:n låg på 124 och ska ligga runt 5 så helt bra är man ju inte... men humöret är uppe endå så vi får se vad som händer, jag kan inte göra så mycket åt det så i morgon blir det Elvan och sen blir det att åka till andreas föräldrar och byta till sommardäck och städa bilen, sen köpa en babytalker på janne banan.... och sen hem och äta och sen ska ju andreas jobba... han jobbar ju även i natt, sen är han ledig ons och torsdag och sen jobbar han helgen...

nehe nu ska vi äta och sen blir det duschen och sen lägga lilleman och sen åker andreas och jobbar...

1 kommentar:

Karin sa...

Tänker på dig! Hoppas du kommer bli bra snart och slipper att ha det såhär. Kram