torsdag 16 april 2009

nu sitter man här och albin vill inte sova... han har varit vaken sen klockan halv sex, och varit uppe mycket i natt, så han märker nog av att jag inte är som jag ska hehe nej men jag är nervös och allt sådant så han märker ju av det...
packade lite igår och ska bara packa ner datorn sen oxå men tänkte att jag skriver här först...
ska väcka andreas om ca 1½ timme han har jobbat i natt och slutade tidigare så lite fick han ju sova.... jag har sovit knappt något inatt bara legat och vridit och vänt på mig... men ska ju ligga still sen efter ingreppet i 24 timmar... vet dock inte hur jag ska klara det men det går kanske... dom får ju ge mig värk medicin ialla fall.... för sen när jag får röra mig så kommer jag inte kunna pga av lederna då...

nehe nu ska jag gå ut och röka ....OCH DET JOBBIGASTE ÄR ATT JAG INTE FÅR RÖKA NÄR JAG ÄR INLAGD, OCH JAG TÅL INTE PLÅSTREN ELLER TUGGUMMI,.... så jag vet inte hur det ska gå....

ha de bra nu ska jag röka sen mysa med min goaste unge!!!!

1 kommentar:

Thessan sa...

Jag håller tummarna för att det ska gå bra! Du får säga till om du behöver ha nåt däruppe så kan jag komma upp med det....kram