måndag 4 maj 2009

I lördags var vi på Ekön utanför valdemarsvik, det var så härligt, vi hjälpte pappa att snickra golvet det blev så supersnyggt!! andreas gjorde även en trappa =) han är duktig min älskling!!

albin bara älskar att vara på gräset och leka med Ebba (evas hund). även jag busade en hel del med henne =)) hon är så goo =))

sen grillade vi flintastek och massa gott till =)

igår var vi hos malin med familj en sväng och fikade, =)) sen hem och det var massa bus med albin =))

idag blir det att åka upp till den nya klädaffären här i västervik och kolla lite, och sen bara andreas har vaknat så ska vi åka och handla blommor och jord så jag kan göra färdigt på balkongen =))) sofie skulle komma förbi och fika oxå och vi ska planera lite oxå, jag hoppas jag kan följa med =))


Nehe nu har albin vaknat så ska gå och ta upp honom och så ska vi äta lite frukost =))

ha de bra!!

1 kommentar:

Malin sa...

Vad är det för ny klädaffär du menar?