tisdag 3 mars 2009

åh inne i mars redan.. hua vad tiden går...

albin sover fortfarande väldigt dåligt och äter som en häst... men huvudsaken är att han mår bra det var en som sa till mig, "lugn du får sova när han flyttar hemifrån" hehe ja dock hoppas jag på att vi får sova innan dess hehe =))

idag har varit fullt ös hela dagen, först så vaknade vi kl 8 av att det stod en super glad och pigg unge i sängen (dock var inte mamma och pappa lika pigga) men ge sig upp och ge lilleman lite frukost som han inte ville ha men lite fick jag i honom, sen iväg och sålde graco vagen =)) sen till Elvan och leka lite och sjunga och sen ner på stan och shoppade lite köpte två super snygga tröjor och ett par jeans till albin =)) han blir super cool =)) träffade mira så vi gick och käkade lite och sen gick vi till Bvc och lekte lite medans mira var där och jag skulle även möta Nanna där så vi lekte tills hon var klar sen ner på stan och tog en snabb fika och snacka lite sen hem hämtade andreas och sen åkte vi till hans föräldrar och dom har varit iväg på weekend ihelgen och shoppat lite till albin =) TACK =)) en super snygg body med hajar och en tröja med bilar =) och leksaker =))
sen åkte jag iväg till elvan på tjejkväll vi scrappade =)) super nöjd bild kommer framöver =)) Natti nu ska jag gå och ta albin som vakna och sen ska jag hoppa i säng oxå natti

Inga kommentarer: