tisdag 24 mars 2009

gud så trött man kan vara men kanske inte så konstigt man sov ju inte hundra i natt om man säger så... ja för er som inte vet så sov albin sin första natt i sitt egna rum =)) han börjar bli en stor kille nu... gick bra men han var lite vilsen när han vakna... men inte så konstigt...
men jag vakna säkert 20ggr av att man inte hörde honom, man kollade mot sängen ( där den brukade stå) och sängen är borta och innan man vaknar till och inser, visst ja han sover ju i sitt rum... hua ja och sen nästa gång så vakna man av att han inte andades... kollar mot sängen (där den stod) och kommer på just det, han sover i sitt rum, så var det hela natten hehe men är man mamma så är man ....

men till idag då, andreas väckte mig när han kom hem och jag hoppade in i duschen efter att han väckt mig några gånger hehe, medans jag duscha så fick albin frukost och sen gjorde jag iordning mig och sen albin sen åkte vi till ÖF och lekte lite diskuterade endel, jag var inte super populär idag kan jag meddela.... men men sådant är livet...
efter sångstund och fika så åkte vi vidare till almvik där vi firade matilda som fyller 30 idag!! GRATTIS!!!! vi fick jätte god paj och sallad och sen mumsig tårta riktigt gott var det...
sen lekte barnen massor albin var lite elak som vanligt men han fick tillbaka lite oxå...

sen åkte vi hem och hämtade andreas och vi åkte och handlade lite, sen hem och albin och andreas lekte i rummet medans jag plockade in varorna sen lekte vi allihopa, åh albin leker jätte bra i sitt rum,


ja det var våran dag... och nu ska jag kolla på tv sen ska jag sova!! LADDAR INFÖR HELGEN =))))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att han har fått ett eget rum! Vad stor han har blivit lill- killen!!

Anonym sa...

Men sov Albin bättre i eget rum, än när han sov inne hos er?