onsdag 25 mars 2009

Andra natten är avklarad för albin i sitt rum... åh så bra han sover =)) han äter mindre och sover bättre, så det är jätte skönt och han är mycket piggare på dagarna och han äter bättre på dagarna så han är en jätte go, pigg och härlig kille, ja han var det innan oxå, men det är svårt att förklara hur man menar... men klart att man själv är lite piggare oxå när han sover bättre =)) så man själv är ju gladare =)) och det är ju aldrig fel =))

idag så var vi på ÖF och lekte massor och så åt vi våfflor det är ju våffeldagen idag så det är ju inte helt fel och äta gott =)) efter det så åkte vi hem albin och jag och tvättade vi måste ju ha lite rena kläder, och speciellt nu när vi ska iväg hehe =)) ja det kanske lät lite konstigt men är man hemma kan man ju tvätta varje dag om man vill det... inte så jätte lätt när man är borta visst vi kan tvätta men inte varje dag hehe =))

Ja exakt i morgon bär det iväg på albins och min mini semester ska bli så JÄ**A härligt ska jag tala om!! och vart ska vi, jo vi ska till Karlskrona till våra underbara vänner Milla och Micke och sjävklart dom underbara ungarna!! GUD VAD JAG HAR SAKNAT DOM!!! ja jag saknar milla med det kan man inte sticka under stolen med men ungarna har jag inte sett på snart 1½år GUD vad tiden går....
ska bli så jäkla roligt,
och på fredag ska vi gå och köpa födelsedagspresent till Jakob han fyllde ju i måndags så vi ska fira honom i helgen med tanke på att vi inte får fira honom här uppe så får man åka drygt 22mil för att fira honom men så kan det vara.... ska bli riktigt härligt i alla fall att träffa allihopa!!!
så ska packa här i EM och lägga ner i bilen för "tidigt" i morgon ska vi åka ska bli härligt =)) åhh ja vad jag tjatar men det ska bli SÅ UNDERBART!!!!

nehe nu ska jag väcka andreas så vi får lite gjort i dag!! ska ner i tvättstugan och dra upp torkrummet och kolla i tumlarn om det är torrt...

ha de bra allihopa!!

1 kommentar:

Malin sa...

Skönt att Albin sover bättre i eget rum. Han kanske stördes av er innan, det vet jag Amanda gjorde.