torsdag 19 mars 2009

oj hela två dagar sen jag skrev hehe.... igår ringde malin på morron och frågade om vi skulle ta en promenad och såklart hänger vi på, så vi gick en sväng och sen gick vi hem till malin och jenna och fikade, albin sov större delen dock ute i vagnen men lite hann dom leka =))
sen gick vi hem och jag käkade lite och albin oxå och sen klädde vi på oss igen och gav oss iväg till busstationen och hämtade lite paket och sen åkte vi till albins farmor och farfar.... alltid lika trevlig=)) Goda bullar =))

sen hem och andreas käkade lite sen lägga albin sen mös jag lite andreas åkte och jobbade och sen vaknade albin och skulle inte sova... han sov HELA TVÅ TIMMAR INATT....... så man är lite trött idag... men ändå pigg men kommer nog i morgon....

idag så mötte albin och jag jenna och Malin och vi knallade ner till öppna förskolan och var där e sväng och sen gick vi en sävng på stan och sen till BVC på föräldragrupp den sista handlade om tänder... tyckte dock inte att det var mycket att ha men ändå albin fick en tandborste.... alltid något den var ju gratis hehe =))

sen knallade vagn maffian på stan igen hehe sen knallade vi hemåt så nu ska jag plocka in tvätten igentligen men ville sitta 5 min först innan man börjar tävlingen om dragkampen med albin om tvätten hehe jag viker och lägger den i högar och albin river ner dom igen på golvet hehe

sen har jag pratat med två mycket trevliga personer idag!! =)) längtar tills på torsdag suck hoppas denna veckan går fort!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LÄNGTAR TILLS DEN 26!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: