tisdag 17 mars 2009

vi var på öppna förskolan idag och vi pratade om vårdnadbidraget, och sen kommer en av tjejerna att västerviks tidningen kommer och dom ville just prata om vårdnadsbidraget men kan ni tänka er jag höll mig undan hehe =))

men här kan ni läsa artikeln. (tryck på texten)

sen så gick vi mammor en sväng och sen gav jag uppåt för en promenad hem, då möter jag teza så vi hade sällskap en bit, och sen var jag ute och gick, var så himla skönt väder så det blev en promenad på ca 3h så himla skönt, på vägen hem så mötte jag svärmor så vi gick hem till dom och fikade, sen gav mig mig hemåt och andreas och jag skulle käka en macka och då ringer tess hon behövde kartonger hehe förstår inte det hehe men efter det så käkade vi våran macka och sen åkte vi och handlade och sen åkte jag hem och andreas till hemvärnet och jag han bra plocka in varorna så var albin jätte trött så jag gjorde i ordning honom och sen åt han sin välling och sen mös vi i soffan och han somnade vid straxt efter 7 och jag la in honom vid halv 8 =)) sen vaknade han 2 ggr under natten men han vaknade vid 7 i morse så han har varit vaken en timme nu och snart ska jag väcka andreas så jag kan hoppa in i duschen och sen snabb käka lite och sen åka till öppna förskolan och sen möter jag andreas vid esplanaden där vi ska vara med albin klockan 2, sen ska vi åka till Soffipropp och hjälpa henne sen ska vi hem hit och hon ska hjälpa oss och sätta upp borden i albins rum åhh blir nog super bra =)) sen ska vi käka tacos =))

nehe nu ska jag forstätta ska käka något och ge albin mat så vi är klara så det bara är min dusch kvar innan vi ska gå =) ha de bra!!!!!

1 kommentar:

Endag sa...

Menar dom att man ska klara sig på 3000 kr i mån alltså? :(