lördag 7 mars 2009

blod och blod igen...

idag har vi varit ute i Almvik hos Tess och Nadia och Jessica och barn var oxå där mycket trevligt =) vi körde in lite ved åt tess och vi fick jätte god mat så gott var det, kyckling gryta med ris och grönsaker så Jäkla gott du är super på att laga mat tess =))

och innan jag och albin gick ut så fick han lite mat och sen gick jag upp till tjejerna på övervåningen och vi började städa undan det dom hade lekt och albin hittade en dock säng och den ställde han sig upp mot den och sen satt jag honom ner på golvet igen och jag böjde mig fram och hämtade en sak av nadia och albin ställde sig upp mot docksängen igen och fick den över sig så han slog av den lilla fliken mellan överläppen och överkäken så det blödde något alltså... men vi fick stopp på det och det läker ju ihop själv så det är ju inte någon fara... men man blev ju lite skraj det kan man säga innan man kunde se vad det var för det blödde ju något

sen skulle vi gå och hämta lite fiskar hos Jessica som jag skulle ha med mig hem och då stupade Nadia utanför och slog upp knät usch så det såg ut världens jack, men tror det itne det blev så farligt men stackars nadia måste ha gjort så himla ont...
men fick med mig fiskarna hem och dom är så himla fina!!!

nej nu ska vi se vidare på Melodifestivalen dom är ju i Norrköping hade velat suttit är alltså... men biljetterna sålde ju slut på tror det var ca 10 min så inte en chans hade man...

Ha de bra allihopa!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så jättemycket för all hjälp idag. =)