lördag 14 mars 2009

ja för er som är nyfikna så vad jag ville är att ha en ny vagn men den var såld när jag ringde till den, men nu har jag hittat en ny så vi får se om den finns kvar hoppas åka i morgon och hämta den =)

inatt har albin sovit super dåligt eller ja vi är ju tillbaka där vi var förra veckan.... albin har sovit super bra nu i några nätter men inatt så var han uppe massor. men vi la oss i soffan och där somna vi båda hehe.. så vi sov några timmar i alla fall....

idag ska vi på dop och sen ska vi till simhallen och ta kort i badet =) ska bli härligt att se sen hur bilderna blir =))

nehe nu ska vi göra oss i ordning här ska ner på stan först och sen på dop =))

_______________

åh jessica jag ska åka på en minisemester bara jag och albin medans andreas jobbar ska bli så härligt =))

2 kommentarer:

Johanna sa...

vad e det för vagn????

Anonym sa...

Låter härligt :)