söndag 8 mars 2009

Idag har det gått i ett... hehe som vanligt alltså hehe vi började med sovmorgon alla tre och det är ovanligt hehe vi vaknade vid halv 10 =))
vi åt mysig frukost med rostade mackor och kokt ägg och riktig goda pålägg (Tack tess för tipset om frukosten hehe)
sen gjorde vi iordning oss och gav oss iväg ner på stan och gick en sväng på Åhlens och hittade lite böcker på rean, och sen vidare till Netto och sen vidare till Chepy och Ö&B på chepy hittade vi dörrhandtag till hela lägenheten för 60kr =)) ja dom kostade 10kr/st riktigt billigt och snyggt blir det =))

sen åkte vi till Tony och Therese, och firade tony som fyllde 30 igår, vi fick super god smörgåstårta och vanlig tårta =) och jag gillade den vegitariska så jäkla god var den!!!! TACK FÖR EN SUPER TREVLIG EFTERMIDDAG!!!

sen bar det av till Willys och handlade lite, sen hem och fixa lite och massor av lek hehe =)
och jag hann med och hjälpa Karin med sin blogg fasen fick lust att göra om i min blogg med hehe men måste hitta lite bilder som man kan göra om... hehe får bli någon dag och knalla ut och ta lite fina kort =)) har ju fått tillbaka min mobil som har varit iväg igen denna gång var det minneskortet som var kajko... men nu funkar det igen =))

nej nu ska vi se på Beck eller ja jag ska se i alla fall.....

Byee

Inga kommentarer: