torsdag 5 mars 2009

Åh jag håller med dig Malin man blir så stolt!!!!
albin har tagit ett steg =)) **mamma stolt** ja pappa med =))
han håller sig i bordet och sedan vänder sig om till soffan och släpper därimellan och står alldeles själv =)) han är så duktig =) nu är det ingen match för honom och knalla utmed möbler och resa sig är absolut inga problem, sätta sig från stående har han oxå kommit på hur man gör.. =))



ja till idag och igår, jag har varit och hjälpt Soffipropp och tapetserat =)) eller hon har hjälpt mig hemma hos henne hehe =)) och det blir så jäkla bra =)) vi hade även hjälp av rydis och igår var även amanda med =)) och idag var albin med men han hjälpte oss dock inte hehe jo hålla stolen hehe =))
men sen efter när vi var klara för idag åkte soffipropp med oss och hämtade andreas och sen körde jag dom till jobbet där dom skulle ha möte, ja för er som inte vet om det så jobbar alltså soffipropp och andreas på samma jobb. och det jäkla mötet höll på 4h så jag hann med lite under tiden... jag var och shoppade lite scrapp, och sen åkte vi till grönsö jag och albin och tog en promenad i fina vädret (glömde dock kameran) och sen vidare till Willys och handla där man träffar underbara malin med barn =)) vi var lite extra nära jenna =)) och sen åkte vi vidare till andreas jobb och hämtade dom och sen hem och laga mat eller ja andreas lagade mat och jag hoppade in i duschen och sen käkade vi var så underbart gott Renskavs gryta med ris MUMS!!! och sen lägga albin och han har sovit en timme nu så han lär nog vakna snart... suck vi måste få i ordning på hans rum så han kan sova där jag tror han sover mycket bättre då... så han slipper vakna av mig när jag snarkar för ja jag tror det är därför han vaknar... lagom när jag somnat och sovit en stund så vaknar han...


nej nu ska jag faktiskt krypa isäng är något trött... hoppas få sova lite ska till simhallen i morgon på Babysimmet vi har ju missat två veckor nu så i morgon ska vi gå! =))

Natti natti alla min VÄNNER!!!

SYS jag saknar dig så jäkla mycket!! finns inte ord för hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag saknar dig!!!!! BAMSE KRAM TILL DIG!!!!!!!!

Inga kommentarer: