måndag 23 mars 2009

Fick virus i datorn igår... förbannat oxå.... suck är så trött på dessa virus...


idag har vi gjort i ordning inne i albins rum åhh det är så fint!!!

idag har vi varit på öppna förskolan när jag kom hem så mådde jag inte hundra och gör det inte nu heller... hoppas på att man inte blir sjuk nu... suck..
HAR INTE TID ATT VARA SJUK!!!

efter ÖF så gick jag till försäkringskassan för att kolla ett par grejor men där fick man inte mycket hjälp som vanligt... suck är så trött på detta alltså... jag hoppas jag får ett jobb snart så man slipper denna försäkringskassa


sen när vi kom hem så åkte vi till Bergs och kollade det sista och sen till rusta och kollade lite där...
sen ehm och fixade lite mat och snart sov dags....

ha de bra allihopa!!

1 kommentar:

Johanna sa...

hehehe virus fick vi med fick något av dig o 3 andra på msn:)