lördag 28 februari 2009

får inte vara så här lat

åh nu har jag legat på latsidan igen...

har hänt lite sen sist, jag har hinnit med att fylla år och fest på det =)) så jäkla roligt var det =))

och sen så har vi pinnat på som vanligt i vardagen ja förutom att vi har städat lägenheten i almvik och besiktat den =) den gick igenom.... skönt att ha det bakom sig nu så den nya hyresgästen flyttar in i dag hoppas du kommer trivas martin =)

så nu är jag och albin i norrköping vi åkte upp i går... albin sover fortfarande dåligt han vaknar varje timme eller varannan så man är inte super pigg men han somnade bra igår men sen när jag gick och la mig så började han böka och sen var det igång igen...

så veckan som kommer nu ska jag börja med att göra i ordining i albins rum så vi kan börja måla därinne så han kan flytta in dit snart... hoppas och tror det blir bättre då... =))

nej nu ska jag hoppa i duschen och sen ska vi åka till Europrice och sen upp på stan en sväng...




det har hänt endel till men orkar inte skriva allt... men vi flyter på som, vanligt...

hur feg kan en människa vara?? som inte vågar svara på frågor man ställer....

jaja ha de bra alla mina underbara vänner!!!

1 kommentar:

Malin sa...

Hej..
På torsdag ska jag o våran äldsta son till stan, till ögon.. Skulle du kansek vilja ses? Vi ska visserligen va hos ortoptisten vid 9 men vi tänkte ev ta en macdonalds sen..
Kram