söndag 15 mars 2009



Ja idag såg vi albins 6 tand som är på väg ner... så nu har han 3 i överkäken och 3 i underkäken.

Och idag så åkte jag och albin och hämtade Soffipropp och sen åkte vi till Lkpg, jag skulle kolla på vagn och sen skulle sofie till Ikea så vi slog två flugor ien smäll,


hon hittade vad hon skulle på ikea och jag hittade en vagn =))
Vad tycker ni om vagnen?? (bilden är lånad från annonsen)



åh håller på att lägga albin fick avsluta samtalet med Milla gick inte att fortsätta albin är jätte kinkig nu men är säkert för tänderna hoppas det för då går det ju över snart...

var ju uppe med honom säkert 7 ggr inatt tills jag la mig i soffan med honom....

nehe undertiden jag har skrivit detta har han vaknat 2 ggr och nu vaknar han igen så 3ggr...

ha de !

Inga kommentarer: