torsdag 12 mars 2009

ja idag har vi varit på BVC och han har växt lillkillen han väger 10995g och är 75,5cm lång så inte konstigt att kläderna börjar bli små hehe =)) inte mig emot hehe =))

vi mötte upp mira och vi gick och mira fick rätta till håret lite hehe, sen gick vi en sväng och sen gick vi och käkade sen gick vi en sväng till, hittade en tröja till albin till på lördag till dopet och sen bytte jag storlek på tröjan som jag köpte i tisdags.

sen mötte andreas upp oss och sen åkte vi till andreas föräldrar och fikade sen stannade albin där och andreas körde mig till sjukgymnasten och andreas åkte och handlade lite tapeter och bård =))) BLIR SUPER SNYGGT!!!!!
ialla fall har något ont i kroppen nu ikväll för sjukgymnasten trött på varje öm punkt idag suck har så jäkla ont så ska snart ta värkmedicin och krypa i säng men ska ringa ett samtal först. =)) JAG LÄNGTAR TILLS OM TVÅ VECKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nej nu ska jag gå och ringa men ha de bra alla underbara människor, ni andra ja ni får ha det som ni vill!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad händer om 2 veckor?? *nyfiken*