fredag 1 augusti 2008

Underbar dag!!!

Igår så åkte jag in till stan och skickade lite tradera paket, och när jag kom tillbaka så höll andreas på med hallonbusken och tog bort lite dne är så vild vuxen, och så HIMLA STOR.... så vi tog bort en meters bredd... okej det är nog 25 kvar... så vi skulle kunna ta bort 10 till.....
och grannarna kom och vi började fixa med poolen, och började fylla den, men det slutade med att vi fick tömma den igen DET LUTAR SÅ HIMLA DANT.... så idag blir det att knalla ner till snickeriet och prata lite med honom....HOPPAS DET BLIR SOL IDAG MED OM MAN SKA BYGGA....

Sen kom tessan förbi =)))))))) så vi snackade lite och vi tyckte allihopa att vi skulle bada... så vi packade in allt och åkte och tog ett kvällsdopp =)) så skönt kan jag säga... och det var ju mitt första dop iår =)) och det lär bli fler gåner...=)) CAMILLA VI MÅSTE ÅKA OCH BADA SNART!!!!!
Sen när vi kom hem från badet så fikade vi lite och sen helt plötsligt så var klockan 10....eller ja 22, och tessan var tvungen att åka hon skulle ju upp tidigt och jobba idag... TACK TESSAN FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!!!!! vi måste göra om det snart!!!

Ha det bra allihopa i solen!!!
JAG BARA ÄLSKAR SOLEN VILL INTE HA HÖST OCH VINTER!!! VILL HA SOMMAR ÅRET OM!!!!! JAG MÅR SÅ HIMLA MYCKET BÄTTRE AV DET..... OCH SÅ MIN FAMILJ OCH MINA VÄNNER GÖR JU INTE DET HELA SÄMRE!!! ÄLSKAR ER!!!

1 kommentar:

Cammie sa...

SÅ klart vi måste göra det snart....