lördag 16 augusti 2008

Är här nu...

Hehe det är några som frågat om jag slutat bloggat
nej det har jag absolut inte ... har varit mycket nu med Albin som varit sjuk, och det är mycket nu med... vi har ett dop framför oss, vi ska till Linköping och ta prover, och albin är gnällig över att tänderna är på G. jag har ont i kroppen, ska på utredning i sep-okt.

men nu är jag på G igen jag ska försöka att blogga oftare =)) är roligt att ni vill läsa vad som händer i våra liv =)) hehe

idag blir det att knalla ner till tegelbruket och kolla lite dom har 10års jubileum där idag.

och ikväll kanske det blir att åka in till stan, får se hur man känner sig,

och i morgon så blir det att ta det lugnt på dan tror jag och sen blir det att åka till Norrköping, ska bli härligt att komma dit och pappa får träffa albin igen, blir ju inte att dom ses så ofta tyvärr, försöker så han ska se honom så ofta som möjligt.

sen på måndag så ska vi till Linköping och Albin ska ta blodprov, varför tänker jag inte skriva här, dom som jag tycker ska veta om det vet om det, så är det.

nehe nu ska jag göra iordning lite här

ha de bra allihopa!!

Inga kommentarer: