onsdag 6 augusti 2008

Middag

Igår var vi hos svärmor och svärfar och åt middag, så himla gott... =))

sen åkte andreas till skyttebanan och jag åkte till katthemmet en sväng.

sen åkte vi hem och när vi kom hem så kom vi på vi hade ju inte något smör hemma, men sen var vi lite små hungriga så andreas tyckte jag kunde åka till Gamleby och köpa mat.. jag tänkte då kan jag ju handla smör oxå, andreas säger klockan är kvart i 8 dom stänger åtta... ja men då får jag ju åka nu då... så kanske jag hinner, det gör du aldrig sa andreas...
jag åkte och kom till Gamleby...och jag kom ut med smör och en cola =) och jag var där innan 8 men dock 1 min,... hehe hon skulle precis stänga när jag kom och då möter jag en snäll vakt och han frågar henne lite snällt om jag kan få gå in och köpa smör bara =)) TACK TACK =))

Sen så låste vakten in mig på ren jävelskap... hehe men han släppte ut mig igen TACK TACK hehe... slapp ju sitta där inne hela natten hehe...

gick till Pizzerian och beställde, dom hade 2 bestälningar som dom höll på med, och hon säger 15 -20 min. jag höll på att slå omkull. då sa jag, bra då kommer jag om 10 och hämtar dom.
hon blev något förvånad hehe, dom var nästan klara när jag kom tillbaka hehe... tur man hade en väktare man kunde prata med så länge =))

Kom tillbaka hem igen och satt oss och åt.... tack det fick jag... min kebabrulles bröd var helt sönder.... men gör inte mig något iof det finns ju kniv och gaffel =)) den är lika god för det =))

sen skulle vi ha sett på film men vid halv 10 när lilleman somnade i mitt knä så kollade vi hur lång filmen var.... ja 2 timmar... så Nej sa vi, vi tar det en annan dag, och jag knallade i säng vid halv 11 och somnade direkt... trodde albin skulle vakna vid typ 2 men han sov ända till halv 4, och sen gav jag honom mat och han somnade om med en gång och jag med, och då trodde jag han skulle vakna vid 6 men han sov till halv 9 och jag gav honom mat och han somnade om... så nu sover han och andreas med, han ska ju jobba i natt...

Sen ska vi in och vaccinera andreas mormors katter och sen ska vi till Tommy med tapetserar bordet och sen försäkringskassan (IGEN) och sen hem och äta och sen åker andreas och jobbar, så då är man inlåst igen till i morgon... hehe nej så farligt är det inte, funderar på om det är bra väder och ta bussen in faktiskt och kanske knalla en sväng med Camilla om hon inte får rycket att komma ut hit hehe =)) vi får väl se.

nu funderar jag på att sätta på den stationära datorn och se om man hittar någon film... som man kan se ikväll om det är så att man är själv i natt... albin brukar ju inte sova bra om nätterna när andreas inte är hemma.... bäst att bunkra upp lite filmer....


Vi får väl se om jag får som jag vill... jag får nog det framöver men frågan är när... vi är flera som tror att det är bäst så... men den det gäller är lite osäker....


Nehe ha de bra allihopa!! och JAG VILL HA TILLBAKA SOLEN!!!!!!!!!

Inga kommentarer: