måndag 25 augusti 2008

helgen...

heej

nu i helgen har det inte blivit att uppdatera har haft lite annat att göra, har inte varit inne på internet på hela helgen.

skulle ha kommit hem idag men åkte hem igår istället, varför... jo albin är förkyld igen... och jag med, är seg, ont i kroppen, snörvlar, hostar, nyser, och FRYSER som en idiot men jag har inte någon feber så ddet är ju skönt...

som sagt i helgen var jag och albin hos pappa, var riktigt skönt att komma till "storstan" en sväng... man blev lite sugen på att flytta upp... men det blir inte av...

det var ju augustifesten och det var lika mycket knallar och musik och allt som vanligt.... köpte lite och fick lite... vad får ni kolla närmare i bilddagboken där kan ni se vad jag köpte och vad jag fick.

Nehe nu ska vi göra iordning oss och sen ska vi åka in till stan en sväng och köpa lysrör till över köksbänken är trött på att diska i mörker... .
sen kanske man åker ner till stan en sväng och kollar rean... får se vad han med pengarna säger... hehe...


Kram på er som läser bloggen vänner som ovänner....

Inga kommentarer: