torsdag 28 augusti 2008

Gårdagen och dagen

Heej.

Nu sitter man här och har duschat och äter nu frukost och ska snart åka in till stan och träffa Camilla. Sen ska jag åka och hämta andreas och i ska in till stan igen och ska till Sofie och prova säng, och kanske byta min mot hennes, jag vill ha en hårdare säng för min är så himla mjuk...
sen ska jag hämta lite grejor som jag köpte på sexpartyt som hade kommit =))


igår var vi inne istan och pratade med Prästen och sen åkte vi och lämnade in min mobil.... fy 2 veckor skulle det ta innan jag får tillbaka den.... JAG SAKNAR DEN NÅGOT!!!! VILL HA MIN MOBIL!!! nu får jag dras med min gamla.... jaja bättre än ingen alls...

nej nu ska jag fortsätta och göra i ordning mig så jag kommer in till stan snart,




_________________________________________________

Svar till malin:

Vi får Felix Edegren som präst.

Inga kommentarer: