måndag 25 augusti 2008

Måndags kläder...

Skulle ha gått till elvan imorgon men det blir inte så..det börjar kl. 13,00 och sen ska albin vaccineras vid klockan 14:30 och då ska jag hämta andreas innan så det är ingen idé men jag funderar på om man ska gå p åmorgonen ist. men han är ju snorig och väldigt gnällig oxå så vet inte om jag vill åka in men vi får se hur det blir....

Funderar på hur det blir i helgen.... beror på lite på hur mycket pengar jag får från FK hatar att man inte får samma varje månad.... annars kanske man kan flörta lite extra med Karln... hehe.... =))

Var inne istan en snabbis förut... vi var på Rusta där vi hittade Nada... och sen var vi på Karlssons och där hittade vi en body och en dress åt albin älskar när det är billigt, och sen var vi på Lidl hittade även där en 2i1 tröja till albin,

albin blev även 3 månader igår... börjar bli en stor kille...
och idag gick sista anmälningsdagen ut för Dopet oxå...


Nehe nu ska jag lägga in bilderna på Bilddagboken så kolla in där om ni vill se mer...

Ha de bra allihopa!!!!

Inga kommentarer: