fredag 8 augusti 2008

Sjuk oska....

Albin har blivit sjuk...

fick igår gå till Barnavdelningen och han hade ont i halsen och sen ställer tänderna till det oxå.. skulle ge honom panodil. sen igår kväll så fick han feber oxå, men han har sovit jätte bra inatt, så det är ju bra, sömn är ju bästa medicin, det tillsammans med Panodilen så kommer det göra underverk =))

Tack Camilla för att du följde med till Barn, riktiga vänner kan man lita på =))

på kvällen åkte jag in till camilla och Ronja en sväng och vi gick till Lager 157 och dit ska jag gå när man får pengar, och sen gick vi till lekparken och Ronja gungade lite, och sen gick vi till camilla och hon hämtade lite grejor sen bar det iväg till Willys och sen hem till mig.

och det oskade något och regnade när vi åkte hem, så när vi kom hem så var det bara att dra ur allt i tv, dator modem och Router väg...

Blixten hade slagit ner längre bort men vi klarade oss, hade ström hela tiden =))

Nej nu ska jag fixa lite innan lilleman vaknar igen...

2 kommentarer:

Cammie sa...

Så klart man följer med.... Man ska väl ställa upp för sina vänner?

Anonym sa...

oj då vart hade den slagit ner då?? uscha för åska. jag som sov så gott innan den började. hmm. vinkade till eran lägenhet iaf i onsdags då du ej va hemma. va ute å sprang lite. hade tänkt haft vätske paus hos dig. =)