söndag 17 augusti 2008

Sex......

Igår var jag på sexparty... det var riktigt trevligt tills en person kom..... tål henne inte, och hon är inte riktigt klok i huvudet!!! hon tänkte lixom inte, okej att dom skulle festa lite efteråt men jag sa att jag ska åka vid ca 10 tiden och hon spelade musik så albin blev jätte orolig och Sofie och Annika turades om att sänka och sen höjde hon ännu mera hela tiden, till sist så sa jag åt henne att är du döv, nej svarade hon, okej jag bara undrade svarade jag, hon blev något tjurig...
men det var inte bara jag som blev sur på henne vi var flera som tyckte att hon betedde sig illa!!
Men det var riktigt trevligt med personerna som tänker... =))

idag blir det att packa och plocka iordning det som ska med till pappa, vi kommer tillbaka på tisdag kvällen och sen åker jag tillbaka på fredag igen till pappa och kommer tillbaka till Västervik på måndag kvällen, ska bli skönt att vara i Norrköping ett tag.... träffa kompisar och så...

jag funderar på en sak men vet inte hur jag ska göra, jag vill men vet inte om det är en bra idée gud vad svårt valet är, hur ska jag lägga fram det....och det är nog lättare för mig än vad det blir för andra.... men det är tankar fortfarande så får se om det blir verklighet.... det blir nog inte det än ialla fall.....

jaja det där var bara en tanke som jag tänkte högt....

Ljusparty skulle det varit på tisdag men sa ifrån så nu blir det den 15 november hör av er om ni vill komma =)) skulle vara kul om vi kunde dra ihop helsike stort party!! Snälla hjälp mig så det blir av denna gång!!! SNÄLLA!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej guman jag hjälper dig gärna slå en pling när du har tid . kramiz tessan.b