torsdag 31 juli 2008

varmt...

Igår var pappa och Eva här mycket trevligt...
men innan dess så var jag inne på MVC hos läkaren och fick medicin så blödningen ska upphöra... inte konstigt om jag var trött tyckte Marina... hon är bra, men nu fick jag medicin så att blödningen ska sluta och sen ska jag äta järn tabletter så värdet går upp igen, men inte så konstigt med tanke på blödningen, och så gick jag på stan med Camilla och Ronja.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.... jo fler paket ska skickas och sen kanske en sväng till svärmor och svärfar...

Ha de bra allihopa nu ska jag käka lite frulle... får se om det blir lika varmt idag... bara vi slipper regnet men hoppas att allt kom igår... kanske blir att bada idag... men kan ju inte åka själv om annat så är det inte roligt...

Inga kommentarer: