torsdag 7 augusti 2008

Promenad

Ikväll så kom camilla hit en sväng och vi käkade lite paj och sen följde jag med henne in till stan och vi gick på stan... såg en människa jag inte ville träffa... hon vinkade men vi gick ville inte prata med henne vill inte ha med henne att göra, inte som det är nu är inte redo.... iframtiden det vet inte någon vad som händer men som det är nu nej då vill jag inte...

men roligt var det ändå, camilla gör det hela mycket roligare, =))

nu är man hemma igen i alla fall, ska göra i ordning en flaska åt albin och sen ska jag lägga mig, är något trött...

i morgon ska jag kanske träffa sofie hoppas att vi kan ses och sen på kvällen ska jag in till camilla och vi ska gå på stan... OCH DÅ SKA JAG HA EN TRÖJA MED MIG!!! KANSKE TVÅ TILL O MED!!!!

Min dag var detta ska gå till sängs NU!!!

KRam kram

Inga kommentarer: