måndag 4 augusti 2008

BVC, Regn, regn och regn....

ja regnar det gör det är något trött på det här...vill ha sol igen.... vill inte ha det här höst vädret!!!! var inne istan idag och träffade Camilla Henke och Ronja en snabbis på kvantum och efter det åkte jag till BVC skulle vara där vid 2, gick jätte bra, hzn skrattade och jollra för fullt... och hon sa att han var väldigt tidig och väl utvecklad =)) **Sträcker stolt på mig** och sen frågade jag för han har ju hittat händerna och är så mycket i munnen och far och även med snutten med bitringen och även med filt och ja allt han kommer åt, och jag sa att det ser ut som det har svullnat i nedre delen på underkäken, och hon tittade och sa att det stämmer hon trodde att inom 1-1½ mån så har albin fått en tand... Härligt...

hon tyckte att han var så himla duktig =))

Och växt hade han gjort, nu väger han 6600gram och är 63 cm lång. så det är ju inte så konstigt att 62 kläderna börjar tryta i storleken... tog på honom puma byxorna idag och det är 68 i och dom var lagom.... trodde dom skulle vara lite stora men icke sa nicke... hehe...


passade även på att klippa mig i morse medans killarna sov... topparna blev det, men nu kan man borsta håret igen utan att det tovar ihop sig **skönt**


ska kolla om vi "har" någon film man kan titta på i det här rusk vädret... albin sover nu får se hur länge men har passat på att äta i alla fall skönt =))


ha de bra allihopa!!


Inga kommentarer: