söndag 3 augusti 2008

Sy dax.....

Ja lördagen började med att jag drog upp albin ur sängen och klädde på honom, hade gjort iordning mat åt honom och sen åkte vi in till stan, och träffade Camilla och ronja =)) alltid lika trevligt!! vi gick och kollade och camilla skulle byta ett linne, för det hade gått sönder, men det fanns inte något kvar, men då sa jag att jag kan ju laga det åt henne.


Sen bar det upp till karlsson och Lidhl. Vi kollade regnkläder åt ronja, hehe var itne så populärt hehe... sen åkte jag till lidhl och köpte blöjor. dom är Super bra dom blöjorna =))


sen åkte jag hem och då började det regna något så kopiöst.... så torkarna han knappt med på bilen. men hem kom jag och la junior i soffan så han kunde sova vidare, sen åkte andreas och jobbade på kvällen och albin höll igång hela kvällen, tycker så synd om honom när han får sådär ont i magen... jobbigast är att man inte kan göra något.

Men vid 10 såbestämde jag att bada honom och det var populärt han skrattade och pratade som jag inte vet vad....efteråt så smörjde jag in honom med den nya oljan jag köpte, som ska hjälpa honom att slappna av, vet inte om det funkar, men han somnade som en stock efter att bara ha ätit 30.


Då tog jag fram symaskinen och sydde Camillas linne och sen ville jag sy något mera visste bara inte vad, tog fram mina påsar med tyg i och stuvbitar och jag hittade lite Camo tyg, och började mäta och greja....och sen tänkte jag en påse... och började sy och det slutade med att det blev en neccisär åt mig =)) nöjd blev man oxå så det är ju bra =))

Idag så blir det att åka in med linnet till Camilla och sen till katthemmet på öppethus och sen hem igen.... vi får se om man gör något mer sen... Ha de bra allihopa!!!

Inga kommentarer: