måndag 11 augusti 2008

TRÖTT PÅ.....

Vad trött jag är på visa människor!!!! Ville bara säga det!!



Funderar och funderar, planerar och planerar, jag är lycklig men ändå olycklig, viljan finns men orken finns inte, varför ska det vara så för?? man känner sig deppig och orken bara rinner av en... man kan gråta och gråta men det känns inte bättre,
man har personer runt om sig som älskar en... men ändå mår man såhär.... det är sjukt man ska inte behöva det, JAG HATAR HÖSTEN, REGNET, BLÅSTEN, JAG VILL HA SOL OCH VÄRME!!
jag får så jävla ont i kroppen av hösten, vintern och våren. jag vill ha SOL och VÄRME!!!! jag mår mycket bättre då.... både psykiskt och fysiskt.


Nu har jag klagat nu till det positiva!! Jag är super stolt mamma, man kan inte bli mer stolt än mig!! ja ni säger jo jag kan, nej det kan ni inte så enkelt är det!! jag skiter i att ni oxå är stolta men jag är mer stolt över just min Grabb!! och det är mina grabbar som håller upp mig just nu, håller på att bryta igenom men dom håller mig uppe och såklart mina vänner.
Älskar mina Grabbar!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ni får skaffa ett hus i spanien eller nåt. å bor halva året där å halva här. =)

Cammie sa...

Jag finns här om du vill snacka...

Anonym sa...

Kan känna igen det där att vara trött på vissa personer, inte alls kul när man känner så .. men hoppas du känner dig bättre snart!

Anonym sa...

hej guman vet hur det är... Behöver du prata så vet du vart jag finns... kramiz