söndag 31 augusti 2008

Marken flyttad

japp nu har man varit på hultsfredsmarken iår då... så då är den över... alltid lika roligt med marknad tycker jag =)) hittade
15par strumpor för 100:-
kryddor
fryspåsar

hittade även en jätte snygg örn som jag ville ha men den var för dyr för mig!...


sen när jag kom till stan igen så var klockan mer än vad jag räknat med så åkte till sofie som höll på att flytta och kollade in hennes nya lägenhet, var jätte mysigt och på botten våningen... ska åka förbi i em om hon är hemma och vaken och hon kanske har fått upp lite i alla fall.. hehe...
för innan ska jag in till stan och gå en sväng med Malin och Jenna
_______________________________________


TIPS!!!

100 gratis bilder betala bara frakten!!
http://www.fujidirekt.se/asp/_campaign/hundra/


_______________________________________

Inga kommentarer: