söndag 1 februari 2009

kommentaren....

Fick denna kommentar på inlägget innan här... Ja det är camilla och hennes nya, men om ni redan vet det varför ska jag skriva vilka det är??
och vad jag och camilla har för förflutet och vad vi har nu har ni med det att göra???
och fegt att vara anonym.. men det är ju vad jag tycker... och även en till som har kommenterat i inlägget innan bara att du läses
och camilla du kanske vill kommentera?? =))

_____________________

Så bra att du fått träffa 2 underbara människor.
Men du vågar inte nämna dom vid namn, alla vet ju att det är Camilla och hennes kille du menar. Vilken tur att hon är så lycklig då med sin nya kille. Var hon inte det med sin tidigare, konstig hon var tillsammans med han i sex år och skaffade barn. Men den nya kanske är lika slarvig som Camilla och då passar dom ju bra ihop. Jakobs pappa är det i alla fall ordning och reda på.
Det var ju han som fick sköta det mesta under tiden de var tillsammans.
Konstigt att ni som var sådana ovänner har blitt sådana bra vänner.
Men hon måste väl ha någon som kan snoka åt henne i Västervik.
Men det är ju klart, lika barn leka bäst som man brukar säga. // En vän från det förflutna.
den 31 januari 2009 10:58
_____________________

2 kommentarer:

Robin&FannysMamma sa...

Du har blivit utmanad!! Gå in till mig!:P

Robin&FannysMamma sa...

Du är återigen utmanad! Kolla in hos mig! =))