måndag 23 februari 2009

Ja idag var jag och albin och åkte en sväng men hittade inte vad vi skulle suck...



men var förbi Malin en sväng och fick med hem en jätte fin arragemang TACK VÄNNEN!! Den var super fin!!



Sen hem och fixa lite och vi tittade i reklamen och jag kastade mig i bilen upp till Elgiganten och köpte ett kombinerat smörgåsjärn och våffeljärn med Musse Pigg och det kostade bara 39kr.

sen hem och slänga i mig några mackor och sen iväg till Esplanaden med albin han har hostat nu 1 vecka så ville kolla så han inte hade fått vätska i lungorna men det lät bra så det är skönt, fick molipekt så vi ska få bort slemmet så hoppas han blir bra snart.

nej nu ska jag ta hand om lilleman som ligger isängen och gnäller med flaskan.... stackarn min lille sjukling...

Inga kommentarer: