fredag 13 februari 2009

jag följer ju några bloggar som ni säkert ser här på sidan... men ibland blir man bara så **SUCK*** på vissa när man läser.... men jag säger inte vilken eller vilka för man måste få skriva vad man vill...

känner mig sådär fortfarande men inte så konstigt kanske... varje gång telefon ringer så blir jag stel som en pinne.... för läkarn skulle ju ringa när hon fått proverna om njurarna om det visade sig vara det... men nu i helgen kan jag vara "lugn" när mobben ringer men på måndag till onsdag när jag ska tillbaka igen så lär jag väl vara stel när den ringer... men bättre att få veta på vad det är men hoppas verkligen inte att det är njurarna hoppas "bara" på att det är urinvägsinfektion och halsfluss eller något annat som penicilinet hjälper emot... men det är skönt att jag har andreas och sen en till jag kan prata med som jag gör dagligen antingen ringer den till mig eller jag till den TACK!!!!

idag var vi på babysimmet Tack andreas du är guld värd albin tyckte det var super kul att leka med pappa i vattnet =))

Nej nu ska jag nog krypa i säng så man får sova lite om jag kan sova... har något ont VILL HA SOMMAR NU!!!...


Tack alla mina vänner som stöttar mig!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: