söndag 15 februari 2009

sitter här nu och kollar på beck.... kollar lite på ny vagn på blocket... ena hjulet på carenan verkar inte vara som det ska... det låter väldigt illa imellan åt och sen är det snett.... och jag köpte ju vagnen billig och däcket skulle bli dyrare än vad jag köpte vagnen men vi får se den går så länge det går vi ska kolla på den på tisdag och se om vi kan se vad det är för fel.... sen smörja upp den och allt sådant och se om det hjälper annars har jag hittat en så jäkla snygg vagn och billig oxå i norrköping så får se ska be kompisen titta på den i veckan så får vi se men vi ska kolla på carenan först och se om man får iordning på den då är det ju det bästa... men han har snart växt ur vagnen iof så man kanske skulle passa på =)) hihi....

nej nu ska jag hämta mig lite mer dricka.... sen blir det nog inte att se hela beck har ju inte sovit så jäkla bra i natt och inte på dagen heller så behöver alla timmar man kan få =)) i morgon blir det liten och stor och sen hem och fixa iordning sig och sen blir det att bowla och ha möte =)) andreas ska ha lilleman med sig i morgon kväll hehe får se hur det går... hehe =))

ha de bra allihopa!!

Inga kommentarer: