lördag 7 februari 2009

Ja nu är det ett tag sen jag skrev....

har hunnit varit uppe i norrköping en sväng åkte upp i onsdags och kom hem i fredags
och då åkte jag hem hämtade grejorna till babysimmet och sen till simhallen albin var super trött så han somnade efteråt han knappt lägga honom i vagnen förens han sov....

sen hem och hämta andreas ner till systemet och handlade lite dricka hem och fixa lite och sen åkte jag och köpte pizza och sen när jag kom hem så hade albins farmor och farfar kommit som skulle vara barnvakt och vi käkade och gjorde i ordning det sista och sen gav vi oss iväg till Patrik och Catta på inflyttningsfest och det var super trevligt =)) hade ett väldigt givande samtal med en på festen och ett mycket trevligt var det samtalet oxå =)))
och vill bara poängtera att vem och vad det vi pratade om det har ni inte med att göra hehe =))

nej nu ska jag fixa i ordning lite innan melodifestivalen =))




OCH MINA ÄLSKADE VÄNNER NI ÄR UNDERBARA
OCH SEN FINNS DET NÅGRA AV ER SOM BETYDER LITE MER ÄN ANDRA JAG HOPPAS NI VET VILKA NI ÄR =))
MEN JAG ÄLSKAR ALLA MINA VÄNNER!!!!!

Inga kommentarer: