söndag 22 februari 2009

Födelsedagen!!

Åh nu är man på fötter igen hehe.... igår var super kul =) vi hade födelsedagsfest här hemma... ja jag fylle ju 25 igår... hehe och det känns ikroppen idag hehe men mest tror jag att det är spår av alkoholen hehe



men först var jag och handlade på dan till kvällen och sen kom pappa och vi firade mig och sen hjälpte han oss att fixa lite =)) tack!!!!!!!!!!!!
och sen fixade vi iordning här för kvällen och kvällen var så jädra roligt... jag fick jätte fina grejor... =))) är så himla glad och nöjd!!!

vi käkade smörgåstårta och sen när vi fått ioss lite mat och dricka =) så blev det sexparty hehe mycket fniss och mycket skratt =)) jag lägger in bilder sen på BDB:n sen men inte ikväll blir senare i morgon kanske .....
sen blev det singstar och ännu mera dricka =)) och mycket skratt!!!!
sen blev det utgång men inte för alla, Jag, Tessan, och mira åkte till paladium men där gick vi snart ifrån var inte något att ha.... sen gick vi till harrys det var bra mycket roligare =)) sen tog vi taxin hem eller ja vi släppte av Mira på vägen och jag och tessan fortsatte till mig och jag kom nog isäng vid 4 tiden.... sov rätt gott och har sovit halva dagen till och från hehe var behövligt =))



här är allt jag fick under dagen =) fick ju även akvariet av andreas i förskott =))

Detta fick jag!
Dataväska, ljusstakar, ljusstakar att hänga i fönstret, fotoram med texten family, presentkort på åhlens, webkamera, väckarklocka med fotoram, kökshanduk med döskallar, en flaska country lane, pengar, singstar med microfoner, en halv mugg med texten "du bad om en halv kopp"

TACK allihopa!! är så jäkla nöjd med allt åhh jag är så glad =)) TACK!!!

nej nu ska jag se lite på TV:n ha de bra allihopa!!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Grattis i efterskott :) Kram