torsdag 12 februari 2009

dagen idag både positivt och negativt

var hos läkaren idag, hade en kvarts tid men det tog drygt 1h så jag förstod att det var något när hon bad mig sitta ut andra gången efter att ha tagit prover och sen varit inne hos henne igen....
och hon skulle ringa och rådfråga sa hon bara...

fick komma in igen och hon sa det att proverna på halsflussen visade negativt och likadant på urinvägsinfektionen (hade blod i urinen) så hon ville kolla upp det... men som sagt båda visade negativt så hon misstänkte att njurarna har fått sig en känga... suck säger jag bara... inte konstigt att jag inte mått bra... om det är det...
jag hade väldigt mycket blod tydligen för att vara urinvägsinfektion....
och jag hade en sänka på 120 och den ska ligga för dom som inte vet runt 5. så ja den var väldigt hög men som jag försökte så skojade jag lite med henne och sa ja men då har jag inte slagit rekordet jag har ju haft en sänka på över 200 då fick jag faktiskt ett skratt tillbaka
men jag är väldigt nervös över att det ska vara njurarna jag vill verkligen inte det....
men fick en dunder kur med penicilin så hoppas det går över men ska tillbaka om en vecka igen.... och ska äta penicilinet en vecka så då vet dom och då ska jag ta nya prover....

ja annars idag så har andreas och hans pappa varit ute i almvik och jag var med en snabbsväng innan jag skulle till läkaren men orkade inte göra så mycket så var mest bihang men inte så konstigt kanske...
så nu är alla förråd och allt tömt så det är skönt så nu har vi bara att städa lägenheten så jäkla skönt kan jag säga... andreas och hans föräldrar har varit guld värda denna tid nu när jag har varit sjuk men jag saknar mina pappa måste jag säga... men är ju så när man bor 12 mil bort.... det är smällar man får ta.... **suck** ja jag längtar tillbaka

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ju helt naturligt att längta tillbaka, dit man kommer ifrån. Jag kan ha sån hemlängtan ibland, att jag inte är så speciellt snäll mot Tony! Hoppas att det ordnar sig med njurarna...