torsdag 19 februari 2009

Jag håller med micke om denna underbara förkorting.... PF. Denna förkortning är väldigt bra...
barn kan dom med man lär sig av dom =)) förkortningar bland annat.....hihi
och en sak till jag måste fråga alla som läser min blogg....


om ens kompisar går isär kan man inte umgås med båda parter även fast dom är världens ovänner... eller om det kommer in nya parter ska dom tvinga en att välja sida. ja en "kompis" till mig har valt sida åt mig, bara för jag pratar och umgås med ena parten så är det fel att den andra parterns nya tjej inte kan lita på mig bara för jag umgås med hans ex... suck... ja hon skrev i sin blogg ikväll om omogna och falska människor..... hmm ja jag tycker ialla att omogen är vad hon är... varför måste man välja sida varför inte umgås endå hans ex bor ju inte ens istan....

4 kommentarer:

Anonym sa...

det var kloka ord anna jag håller med dig mvh micke

ENYA sa...

Hmmm...omoget att inte inse att man kan va kompis med båda parter! Det är INTE du som är omogen iaf Anna! Håller med dig! Men i sånna lägen inser man vem som är ens riktiga vänner, man behöver inte dom andra!

Malin sa...

Hej...
Jag är pigg i den bemärkelsen att jag inte är sjuk =)... Är bara trött på allt ibland... Javisst kan vi göra de, de skulle va trevligt =).. kram

Malin sa...

Glömde ju säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!! Hoppas du får en toppen dag... kram