måndag 9 februari 2009

efter en seg natt med mycket vaknade och drömmar både från min och albins sida så blev det inte mycket sömn...
men vi gick till öppna förskolan och var där en stund och sen vidare till högö och hämta paket och sen hem och fixa med det och göra iordning det... ja det var massa ljus som kom =)) en sak fattades men det var ju mitt så det gör inget får det snart.. =))

ringde lite och sen gjorde jag lite mat blev väldigt enkelt idag Spagetti och köttfärssås.
sen la jag albin för han har ju bara sovit 40 min på hela dagen så han var rätt trött men han har kommit in i en väldigt orolig period igen så han sover väldigt dåligt...
letar efter en sele till en vagn någon som har någon till övers??


så nu sitter jag här har kollat på stormen och kollar nu på diplomaterna
men ska snart lägga mig har ju som sagt inte sovit så mycket på några dygn nu...


ha de bra allihopa!!!!


_____________________________________

Jag tackar för alla utmaningar men det har blivit så många nu har fått nästan 10 st utmaningar jag hinner inte med ... jag är ledsen ....

_____________________________________

Inga kommentarer: