torsdag 19 februari 2009

ja jag har inte hunnit tagit kort på det jag skrev om i ilägget innan men jag kan tala om vad det är. vi har köpt ett matsalsbord och 6 stolar blev så jädra snyggt!!!

igår började dagen tidigt skulle vara hos läkaren klockan 8, tog nya prover som ska skickas iväg men jag mår bättre och dom andra proverna visade inget men som läkaren sa vore det roligt att ha vetat vad det var, sänkan hade oxå gått ner nu låg den på 18 så den har ju gått ner bra. sen hem och käkade lite och sen gick jag och la mig var så jäkla trött sen så var vi och lämnade albin hos farmor och sen åkte vi ut till almvik och städade och fixade lite och sen åkte vi och handlade lite och sen hämta lilleman och sen kom dom bort och vi firade mig då svärmor jobbar på lördag. fick pengar =) tack tack alltid behövligt =))

sen så gick andreas och la sig han tog ju albin i morse och han ska jobba i natt som var och även i natt som kommer...

idag så blri det att åka ner på stan och träffa tessan och sen blir det liten och stor och sen hem och åka och handla lite och sen vidare till tessan och hämta akvarie och vagn och sen hem och fixa med akvariet hoppas det får plats

nehe nu ska albin och jag äta lite och sen bär det av ner till stan =)

ha de bra allihopa!!!

Inga kommentarer: