söndag 15 februari 2009

igår var det alla hjärtansdag och det blev att hålla sig hemma hela dagen gick inte utanför dörren.

när andreas vaknade så gjorde jag frukost till honom och sen när han och albin käkade lite så hämtade jag andreas alla <3 dagspresent, han fick en liten nalle som var så söt....

sen mös vi alla här hemma och fixade lite mat och sen åkte andreas och jobbade

jag gjorde färdig albin inför kvällen och sen blev det melodifestivalen, och albin somnade och sov hela 10 min för när jag la in honom så vaknade han, sen skulle han vara uppe till hela klockan halv 1 och sen vaknade han 3 gånger under natten och mellan klockan 4-5 så vägrade han sova gick bara inte... så man är inte så pigg idag måste man säga... för han vaknade klockan kvart i åtta och ville gå upp... ville inte jag men bara att knalla upp...

så nu hoppas jag bara att jag får ett mail på BDB:n om em så vi får se annars får jag ringa till albins farmor och säga till att det itned blir något för han skulle ha varit där...

nej nu ska vi käka lite frukost här albin och jag och sen får vi se om det blir att åka iväg...

Inga kommentarer: