torsdag 11 september 2008

mycket mycket mycket..... hoppas!!!!

åkte in en sväng till stan och träffade Malin, Alltid lika trevligt =)) vi gick en sväng på stan och kollade lite, och sen gick vi till Telenor och kollade om min telefon hade kommit och det hade den =)) äntligen gud vad jag har saknat min mobil =)) får se om den funkar bättre nu =)) hoppas det, den har legat på laddning nu över natten =))
sen gick vi till Café kannan och käkade lite, jag tog mig en kyckling sallad med curry dressingoch gud så gott!!!

sen åkte jag och hämtade bordet som vi köpt åt pappa, det hade vi lastat av hos Andreas föräldrar så länge, var så stort så fick inte hem det när andreas var med och satt bak i bilen så passade på att hämta det när det bara var jag och albin =))
sen kom pappa en sväng på EM/kvällen med "lite" av mina grejor som stått magasinerat, så nu har man lite grejor som ska rensas hehe....
sen sålde jag mitt barbord med två stolar, hua lite "rikare" ialla fall. dom små pengarna man får är mycket när man inte har några pengar.
ska se om dom vill köpa soffan oxå... kanske man får lite mera pengar =)) ska höra i alla fall.

och idag har vi att göra... kl. 13 ska jag vara på Öron/näsa/hals och klockan 14 ska jag vara på MVC och sen klockan 4 ska vi vara på babymassage. hua hoppas det går bra är ju lite nervös inför öron/näsa/hals och sen för babymassagen men det går säkert bra.

sen ska jag höra med Andreas mamma om hon vill ha albin en stund ikväll, vi ska vara på ett sådant ställe som inte han kan vara med på, så vi får se hur det går, kan inte hon så får jag hoppa över, skulle vara kul och vara med.

Undrar hur det blir nästa helg.... hoppas det blir som jag vill... hoppas hoppas hoppas!!!!!!! =))

Nehe nu ska jag fixa mig i ordning, badade igår kväll och det var riktigt skönt, så man slipper ju hoppa in i duschen nu på morognen i alla fall. ska käka lite och plocka i ordning så vi har allt med oss till massagen. extra kläder, handduk och lite annat.... hehe man vill ju ha något att byta om med om man blir nerkissad hehe...


Ha de bra allihopa!!

Inga kommentarer: