söndag 14 september 2008

början till sjuk med rosor

ja tror jag håller på att bli sjuk... fryser som jag inte vet vad, hostar och nyser...
men som sagt hoppas det bryter ut snart så man kan bli frisk någon gång...

När andreas kom hem i morse så vaknade albin och ville ha mat samtidigt, men han ville inte somna om, okej klockan var ju halv 8 och han somnade ju igår kväll vid 9 så förstårligt att han itne ville sova längre....

då kom andreas in i sovrummet med 10röda rosor... snacka om att jag blev glad... han är så himla go min älskling!!!!
och sen åt vi go frukost tillsammans =))

sen tände jag lite ljus, fryser ju något ch varmare blev det inte... får tända några til kanske... hua får se.....


nehe nu ska jag käka något snart klockan är ju snart 12,

Ha de bra! återkommer kanske ikväll... om jag orkar och mår bra... har ju lille man själv oxå med tanke på att andreas jobbar..


nehe

1 kommentar:

Hannah sa...

Vad snällt att ge lite rosor bara sådär :) Då blir man ju lite piggare :P