torsdag 11 september 2008

polisen blod......

ja idag var jag på öron/näsa/hals och fick nässpray jag skulle ta så hoppas det blir bättre nu, och sen kollade hon i halsen och jag skulle fundera på operation... hua vill inte men ändå så vill jag...
sen skulle jag ta prover men då ville jag ta det senare och gå till labb och det var okej, fick embla och sen knallade vi ner till MVC och pratade med bettan, skönt att prata av sig lite, och hon tyckte Albin var så himla stadig och väldigt med i blicken, för att vara så liten, han följer med huvudet och är jätte med =))

sen knallade vi upp till labb och hon tog blodprovet och sen åkte vi och käkade på Åhmans, käkade kebabtallrik med rostad lök och curry mums!!

Sen åkte vi hem, vi skulle ha varit på babymassage men albin var jätte trött och gnällig och vi väldigt hungriga så ringde och sa till att vi inte kunde.
ringde även malin och sa till =)

sen åkte vi hem andreas hämtade sina grejor han skulle ha och åkte igen, och albin och jag var hemma, rätt skönt ska jag säga att bara ta det lugnt, och mysa, har fått så himla ont i kroppen och ännu värre får jag när dom tar prover.... i just armen.... får så himla ont vet inte varför men Nej det är inte för jag spänner mig!!

sen kom andreas hem och jag åkte in till stan och handlade lite, så kom precis hem... och på vägen in så står polisen och har kontroll/visar sig, vid infarten, men dom stod inte kvar när jag åkte hem.... har gjort albins mat till natten nu så det är klart, ska lägga in honom i sängen han sitter i babysittern och sover nu så får vi se hur natten blir.

så nu ska jag straxt lägga mig oxå....

Natti natti!!!

Inga kommentarer: