torsdag 18 september 2008

förkyldnings blommor

Igår var det bara en slappar dag... okej jag planterade om lite blommor och det blev super bra, är riktig nöjd så nu håller dom ett tag till... men dom växer så det knakar, så måste väl plantera om dom snart igen, skulle ha tagit större med en gång men hade inget hemma så får köpa större krukor och mer jord så blir det super bra.
vill ha lite amplar oxå... hehe Tess du har inspirerat mig hehe=))

mår lite bättre nu men har ont i halsen men har ju fått nässpray som jag ska hålla på med i 3 månader till och börja med så den hjälper ju även för förkyldningar. =)))

idag så kommer vaktis och ska kolla lite och sen kommer ett paket till andreas som jag måste ta och hoppas dom kommer innan halv 12 i alla fall då kanske jag hinner in till stan.... får se....

___________________________________________

varför, dom vet ju vart det är varför kollar dom bara inte där.... varför ringer dom inte.... okej det har inte gått tre månader än... men vill inte vänta tre månader till.... men men får ju ett svar iaf inom ½år...
___________________________________________

Inga kommentarer: