onsdag 17 september 2008

Äventyr med Rymdskepp

Igår blev det en tripp till Linköping och Norrköping med Sofie, Albin var hemma med Andreas och det var skönt att komma iväg en sväng, okej jag mådde inte så Jippi i måndags kväll, men fick sova på natten och mådde bra på morognen så beslöt mig för att åka ändå...... vilket jag skulle få ångra.. men men tar det senare....

iväg till Lkpg och Biltema först, träffade en gammal polare och stod och snacka lite och sen vidare till IKEA och sen vidare till BABYPROFFSEN och sen vidare till Djuraffären, och sen vidare till Nkpg, och till en kille där och hämtade lite möbler och sen vidare till Skpg och hämtade två takfläktar, Bilen blev full kan jag säga... och då handlade bara jag 4 LAMPOR och det vill säga små glödlampor alltså inte några stora chabrak här alltså utan små lampor till akvariet, hehe resten var Sofies,
Sofie körde till Lkpg och sen körde jag till Nkpg och sen till Skpg och sen körde hon hem,
och det var ett RYMPSKEPP vi Körde =)) hehe en Voyager, hehe var stor och smidig för att vara så stor kan jag säga hehe...

väl i västervik igen så körde Sofie mig till Andreas mamma och pappa som hade albin på kvällen när andreas skulle iväg och han blev glad när han fick se mig och jag att se honom kan jag säga =)).

hemma igen så käkade vi lite och sen kröp jag ner i sängen och vaknade i morse och mådde PISS kan jag säga!! man ska in gå ut och "röja" när man mår LITE bättre men men sådant är livet... får ta skiten Andreas jobbar inatt så det blir jätte kul när man mår såhär.... och ta hand om lillen själv... men men... det går väl...

nej nu ska jag lägga mig i soffan och se om lilleman somnar om..... han är på väg ialla fall....

ha de bra allihopa!!!!

Inga kommentarer: